Glen Schofield büszke arra, amit a második John Riccitiello éra alatt eddig elértek. Bár alapvetően az előzetes kalkulációk alatt teljesítettek az új és eredeti címek, meggyőződése, hogy most léptek a helyes útra.
- Minőség és eredetiség! - hanzott el az ukáz, amikor 2007 februárjában visszatért a cégvezetésbe John Riccitiello. Az elmúlt két év során teljes sikert nem (egyes produktumok minősége még mindig megkérdőjelezhető), de részeredményeket elértek. Ilyen volt a Dead Space és a Mirror's Edge is. A multiplatform címek csak nagy gonddal érték el az egymilliós lélektani határt, aminek elsődleges oka a zsúfolt karácsonyi piaccal magyarázható Schofield szerint.
El kell felejteni a karácsonyi premierek erőltetését, hiszen már több példa (Grand Theft Auto IV, az érkező Resident Evil 5) is bizonyította, év közben is van érdeklődés egy játék iránt, amennyiben az jó.
A stúdió következő játéka az áprilisra halasztott The Godfather II, amit jövőre az eredetiség jegyében készülő Dante's Inferno követ.
EA: Tanultunk hibáinkból és visszaszereztük a játékosok bizalmát
A Dead Space-t jegyző EA Redwood Shores feje nyilatkozott így egy interjú során.
Hirdetés
A redwoodi EA Campus
Hirdetés
Hirdetés