Hirdetés

EA: Majdnem mozgásérzékelős kontrollert fejlesztettünk

|

Mozgásérzékelős kontroller kifejlesztésén morfondírozott az Electronic Arts technológiai divíziója.

Hirdetés

A folytatásokra hagyatkozó üzleti modellje miatt gyakorta kritizált Electronic Arts a múlt héten leleplezett Microsoft kütyünek köszönhetően játékfejlesztésre és marketingfeladatokra fordíthatja összekuporgatott pénzét, legalábbis reméljük. A vállalat vezérigazgatója, nevezetesen John Riccitiello nyilatkozott korábbi elképzeléseikről, melynek keretében egy Project Natal-ra nagyban hasonlító kontrollerrel gazdagították volna portfóliójukat.

John Riccitiello egyáltalán nincsen elkeseredve, hogy a platformholder előrukkolt mozgásérzékelős eszközével, örömmel fogadta a bejelentést. Véleménye szerint a játékipar korábban követelt technológiája végre-valahára megérkezett, igaz, bizonyos műfajok esetében érdemes tenyeres kontrollerekkel felhajtani az élményeket. Riccitiello immáron a Project Natal lehetséges felhasználási területeit vizslatja: a testletapogatáson nyugvó technológiát szerinte legjobban a ritmikus és sportjátékok esetében lehet kamatoztatni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)