Hirdetés

Duke Nukem Forever - Nudibár

|

Szinte hihetetlen, de a 3D Realms még mindig képes olyan képet kiadni a nőfaló Duke kalandjából, amit még nem láttunk.

Hirdetés

Már-már nem is lehet ép ésszel felérni, hogy egyszerre 2, azaz kettő darab közepesen rossz minőségű fotógráfiát hozzon nyilvánosság George Broussard és népi zenekara. Az 1997. április 28-án bejelentett Duke Nukem Forever a leghosszabb ideje készülő játékok közé tartozik.

Duke Nukem Forever - 18. kp



A fejlesztés elején még a Quake 2 motorját használták, s a megjelenést 1998. végére tervezték, de még abban az esztendőben, valamikor június folyamán átváltottak a fejlettebb Unreal motorra. A megjelenési dátum 1999-re módosult. '99-ben bejelentették, hogy az Unreal motor újabb, fejlesztett változatára állnak át, s a megjelenés 2000-re tolódik. Ebből 2001. lett rövidesen, majd egy évvel később megtörtént a Unreal Engine 2.0-ra való átállás.

Duke Nukem Forever - 19. kp



2004. szeptemberében érkezett a hír, hogy a Doom 3 motorjára váltottak, de ezt Broussard végül cáfolta. Szóval a friss képek elvileg egy jelentősen módosított Unreal 2-es motor segedelmével készültek. Hogy mikor és milyen formában látjuk majd viszont monitorainkon, ráadásul játék közben, az továbbra is az ipar legnagyobb rejtélyei és legtalányosabb kérdései közé tartozik.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)