Hirdetés

A szakértők szerint is katasztrófa a Dishonored 2 teljesítménye

|

A Dishonored 2 fejlesztői hátrahagyták az Unreal Engine 3-at, de nem biztos, hogy jól jártak vele. Mi biztosan nem.

Hirdetés

Az Arkane Studios egy saját, az id motorjának durván módosított verzióját használja, ami úgy néz ki, hogy nem is tudja rendesen kezelni a Dishonored 2-t. A játék rengeteg problémával küzd, ami akkor is jelentkezik, ha egy csúcskategóriás gépen futtatjuk.

A DigitalFoundry a PC-s verziót egy Titan X Pascal kártyán nyüstölte, ami kifejezetten arra készült, hogy 4K-ban tolja ki a játékokat. Ettől függetlenül a Dishonored 2 még 1080p-ben sem volt képes 60-on tartani a frameratet Ultra minőség mellett.

Konzolokon a cél a 30 fps volt, ami többnyire meg is áll, de amint a játékos egy összetettebb, nyitottabb területre ér ez a szám mélyrepülésbe kezd, és egészen 20-ig zuhan. A helyzet a PS4 Prón sem sokkal jobb.

"Ha egy full-HD kijelződ és egy PS4 Pród van, akkor semmi extrát nem kapsz a Dishonored 2-től."

A supersamplinget csak akkor lehet bekapcsolni, ha a 4K-s kijelzőre kötjük a gépet, és úgy leskálázzuk a játékot 1080-ra, de ezt a DigitalFoundry csak akkor lett volna hajlandó meglépni, ha az fps tekintetében ez javulást jelentett volna, vagy a grafikai megjelenítés minősége megugrik. Egyik sem történt meg.

Ugyan PC-re már érkezett egy patch de az sem érte el a várt hatást, így még sok javítás vár ránk mire hibátlanul futtathatjuk majd a játékot. A részletekért nézzétek végig a DigitalFoundry nagyon részletes videóját.

Ti mit gondoltok erről?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)