Az új Turok nem csupán egy agyatlan őshüllő lövölde lesz, hanem mély történeti szálat is kap. A készítő szerint egyes helyek direkt úgy lettek kialakítva hogy a harc teljesen véletlenszerűen fog kialakulni, a Stalker-hez hasonlóan. Tehát a mesterséges intelligencia nagyon fejlett lesz és gyakran kényszerülünk majd arra hogy több dinót ugrasszunk egymásnak, és nevető harmadikként akkor csatlakozzunk a harcba, mikor már jól legyengültek, az egymást látványosan marcangoló hüllők. A játékot Unreal 3 engine hajtja meg, a PC-s megjelenésre csak találgatni lehet de ha megjelenik PC-re már biztosan Dx10-es lesz. Az új Turok szakít a széria történetvezetésével, új szereplőket kap, és egészen friss játékélményt fog nyújtani a hagyományos FPS-ek között. Legalábbis ezt ígérik a fejlesztők. A teljes interjú megtekinthető ezen az oldalon. A PS3 tulajdonosok elviekben szeptemberben vethetik be magukat teljes vehemenciával a dinó vadászatba.
Dinóvadászat PS3-on
A Propaganda Games által fejlesztett next-gen Turok játék ismét elhozza, egyelőre csak a PS3 tulajok számára, a dinoszaurusz lövöldözés régi hangulatát. Josh Holmes nyilatkozott az IGN-nek a készülő játékukról.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés