Korábban számos rajongó a látványvilágot kifogásolta, Huang azonban más dolgokat talált érdekesnek. ElÅ‘ször is elmondta, hogy a sebzést jelzÅ‘ repülÅ‘ számokat , melyek pontos visszajelzést adnak arról, hogy mennyire vagyunk hatékonyak a szörnyek irtásában, a régi csapat nem tette volna be a játékba. A mostani fejlesztÅ‘k ezt az ötletet már a Diablo II készÃtése közben is felvetették, de akkor a Blizzard North elutasÃtotta. A másik problémája a régi karakterosztályok "újrahasznosÃtásával" van, illetve jelenleg csak a barbárral, hiszen eddig Å‘t láttuk: szerinte ez volt a Diablo II legjobban elrontott karakterosztálya, köszönhetÅ‘en az ugrás képességének, mely igazságtalan elÅ‘nyhöz juttatta. Elárulta, hogy amikor elhagyta a céget, akkor a tervezÅ‘asztalon még teljesen új karakterötletek hevertek, mert folyamatosan fejlesztették a képességrendszert, és nem akarták, hogy a régi skillek új rendszerbe alakÃtása visszafogja Å‘ket. Ezek mellett azt is megjegyezte, hogy Å‘ már nem hisz a PC-ben, mint játékplatformban, de örül, hogy a Blizzard még elkötelezetten készÃt olyan játékokat rá, melyek megtörik az FPS-ek özönét.