Korábban számos rajongó a látványvilágot kifogásolta, Huang azonban más dolgokat talált érdekesnek. Először is elmondta, hogy a sebzést jelző repülő számokat , melyek pontos visszajelzést adnak arról, hogy mennyire vagyunk hatékonyak a szörnyek irtásában, a régi csapat nem tette volna be a játékba. A mostani fejlesztők ezt az ötletet már a Diablo II készítése közben is felvetették, de akkor a Blizzard North elutasította. A másik problémája a régi karakterosztályok "újrahasznosításával" van, illetve jelenleg csak a barbárral, hiszen eddig őt láttuk: szerinte ez volt a Diablo II legjobban elrontott karakterosztálya, köszönhetően az ugrás képességének, mely igazságtalan előnyhöz juttatta. Elárulta, hogy amikor elhagyta a céget, akkor a tervezőasztalon még teljesen új karakterötletek hevertek, mert folyamatosan fejlesztették a képességrendszert, és nem akarták, hogy a régi skillek új rendszerbe alakítása visszafogja őket. Ezek mellett azt is megjegyezte, hogy ő már nem hisz a PC-ben, mint játékplatformban, de örül, hogy a Blizzard még elkötelezetten készít olyan játékokat rá, melyek megtörik az FPS-ek özönét.