Augusztus végén jelent meg a Deus Ex: Mankind Divided, és ugyan az indulás nem volt zökkenőmentes, a srácok mostanra már a hibák többségét kijavították. Ma kiadtak egy újabb patchet, benne az új beállítási lehetőséggel.
A DX12 támogatás eredetileg szeptember 5-én kellett volna, hogy befusson, de ezt a pár napot elnézzük tekintve, hogy enélkül is mennyire élvezzük a játékot. Talán jobb is, ha az Nvidia felhasználók várnak még egy kicsit: a DSOGaming jelentése szerint a városi részeken néhol 30 fps-t is zuhan a framerate a DX12-t használva ahhoz képest, amilyen DX11 alatt volt.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ez most csak egy preview build, előfodrulhatnak ilyen problémák. Egyébként is egyre több a panasz a játékosok felől, a Battlefield 1 bétában rengeteg tesztelőnek nem jött be a dolog, de ott azért a játék félkész mivolta is okozhatta a problémák egy részét.
Reméljük, azért sokatoknak menni fog, de ha sima, zökkenőmentes élményt akartok, várjatok még egy kicsit. Az Eidos Montréal és a NIXXES már dolgozik a javításon.