Hirdetés

Destiny: The Taken King - az élőszereplős reklám nagyon büntet

|

Az új Destiny: The Taken King reklám ismét bebizonyítja, hogy a Bungie és az Activision marketingesei igazi profik. Legalább ebben biztosak lehetünk.

Hirdetés

Már csak napok választanak el minket a Destiny: The Taken King megjelenésétől és így nem nagy meglepetés, hogy tovább dübörög a játék körüli marketing gépezet. Az NBC tévécsatornán, a Steelers-Patriots NFL mérkőzés közben kerül majd adásba a kiegészítőhöz készített új, élőszereplős reklám, ami eszméletlenül hangulatosra sikerült.

Az Evil's Most Wanted névre keresztelt videóban ismét a Black Dog szóll a Led Zeppelintől, főszereplői pedig mindhárom Destiny kasztot képviselik. Hőseink az új főellenség, Oryx hajójára, a Dreadnoughtra látogatnak, és ha már ott vannak, be is köszönnek a Hive istenségének. Nézzétek meg a reklámvideót és csodáljátok, ahogy szereplői az új subclass-okat használva Oryxra vetik magukat.

A Destiny: The Taken King kiegészítő szeptember 15-én érkezik meg végre PlayStation 3-ra, PlayStation 4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra. Ahhoz, hogy bele vessük magunkat az új kalandba, szükség van az alapjátékon kívül a két korábban megjelent DLC-re is.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)