Szeptember 9-én, nagyjából este 8 és éjfél között sorban kellett állni, hogy játszhassunk a Destiny 2-vel, és aki bejutott, azzal is előfordulhatott, hogy a szerverek ledobták, vagy egy PvP meccsből esett ki hibaüzenettel. Tudjuk, találkoztunk mi is a problémával.
Hiába üzemeltet már három éve egy online játékot a Bungie és az Activision, valahogy a Destiny 2 alá nem sikerült annyi szervert pakolni, hogy bírja a terhelést. Az is igaz, hogy kevés játékban próbál egyszerre 1,2 millió játékos játszani; PlayStation 4-en és Xbox One-on ennyi volt az egyidejű játékosok számának csúcsa.
Thank you all so much for playing, Guardians! Right now Destiny 2 has over 1.2 Million concurrent players online. We'll see you in the wild.
— Bungie (@Bungie) September 9, 2017
Valószínűleg ez nem lesz örökké így, majd lemorzsolódnak azok, akiket nem vonz a PvP vagy az endgame kontent, de ez akkor is durva. Az viszont biztos, hogy 15 óra játék után még bőven van mit csinálni (ami nem a grindolás vagy a loot cave bányászása), úgyhogy megyek is vissza.