Nagyon nehéz egyelőre elhinni, hogy a Curse of Osiris megéri majd az árát. Külföldi kollégák végigjátszhatták a kampányt, 2-3 óra alatt végeztek, és nem voltak elégedettek a sztorival. Ugyanúgy cabalokat kell ölni, meg vexeket, akik ugyan kicsit másképp néznek ki, de ugyanúgy viselkednek, mint korábban. Emellett úgy néz ki, a Bungie ott hasznosít újra meglévő játékelemeket, ahol csak tud.
A decemberben megjelenő DLC nem hoz egy teljes értékű raidet, viszont megjelenik vele az első Raid Lair. Mivel a Leviathan egy bolygókat zabáló űrhajó, óriási a mérete, és amit az alapjáték raidjében láttunk, csak egy nagyon kis szelete volt. Az Eater of Worlds ugyanúgy a hajón érhető el, csak egy másik ajtón kell bemenni. Az aktivitás végén megküzdünk majd egy boss-szal, ami hat főt igényel, a hozzá vezető úton pedig ügyességi feladványok várnak, melyeket ugyan nem lesz egyszerű teljesíteni, de rövidebb kalandra számíthatunk, mint a raid esetében. Mind az Eater of Worlds, mind a raid minimális szintje 300-ra növekedik, de a jutalom is értékesebb lesz. A Raid Lair valamikor a DLC érkezése után jön, és készül egy Prestige változat is, melyet még későbbre várhatunk. A tavasszal érkező második kiegészítő szintén egy Raid Lairt hoz, úgyhogy ne számítsatok környezetváltozásra, ha hatfős aktivitásra vágytok.
A Bungie egy livestreamben mesélt az Infinite Forestről is, ami minden egyes alkalommal, ahányszor belépünk, új ellenfelekkel állít minket szembe. Kicsit úgy hangzik, mintha itt is farmolnunk kéne, újra és újra visszamenni a jobb loot reményében - de hát maga a játék is erről szól, nemde?
Szerintetek jó megoldás, hogy a kiegészítők csak Raid Laireket hoznak, nem teljesen új raidet?