Sajnos elég gyakran előfordul, hogy valami nem stimmel a Destiny 2-ben, és a játékosok általában hamar jelzik is a Bungie-nak a problémákat. Most pedig ismét akad egy kis gond az új DLC egyik újdonságával.
A Forsaken DLC-vel érkezett meg a játékba a Breakthrough nevű PvP-mód, amelynek az első fázisában két csapat küzd meg egymással egy központi hely elfoglalásért, majd a győzteseknek meg kell támadniuk a vesztesek bázisát, ahol még egy területet foglalhatnak el. Ha a támadók sikerrel járnak, bezsebelhetnek egy pontot, viszont ha a védők az ügyesebbek, akkor az övék a jutalom.
Egyszerűnek hangzik, azonban a játékosok hamar rájöttek, hogy sokkal könnyebb védeni a bázist, mint támadóként játszani, így gyakorlatilag felesleges győzedelmeskedni az első szakaszban, ugyanis azért nem jár pont. Emiatt sokan nem is foglalkoznak a központi terület elfoglalásával, és a bázisuk megvédésével viszonylag könnyedén győzedelmeskedhetnek. Továbbá nagyon egyszerűen ki lehet használni azokat a helyeket, ahol a játékosok spawnolnak, így a tapasztaltabbak gyakran nem törődtek a feladattal, hanem egyszerűen csak beszorították a másik csapatot a bázisára. A problémát pedig csak fokozta, hogy a Breakthrough bekerült a Crucible playlistbe, és a matchmaking eléggé egyenlőtlen mérkőzéseket hozott össze.
A fejlesztők ezért úgy döntöttek, egy időre kiveszik a játékból a módot, hogy megvizsgálhassák a problémákat. Nem tudni, hogy mikor kerülhet vissza a Breakthrough, de remélhetőleg a Bungie alaposan átalakítja azt a felhasználói visszajelzések alapján.
Ti kipróbáltátok már az új játékmódot?