Egyelőre csak tippelni tudunk, hogy pontosan miről fog szólni a Death Stranding, de ennek ellenére már most rengeteg várják világszerte Hideo Kojima vadonatúj alkotását. A játékfejlesztő pedig megint mesélt egy kicsit a projektről.
Nemrég rendeztek egy beszélgetést a Death Stranding kapcsán, amelyen Kojima mellett a főszereplőt alakító Norman Reedus is részt vett, és az anekdoták mellett bizony elhangzott néhány érdekesség is. A játék atyja például úgy próbálta meg körülírni alkotását, hogy közben gyakorlatilag alig árult el róla konkrét dolgokat. Azzal kezdte, hogy a Death Stranding egy nyílt világú akciójáték lesz, de mégis valami újat mutat majd. Kojima szerint manapság mindenkit összeköt az internet, de a való életben nincs meg ez a kapcsolódás, és ez az egész megjelenik majd egy metafora formájában a játékban. A sztori és a játékmenet tehát a kapcsolat kulcsszó körül forog, de egyelőre nehéz lenne kitalálni, mit is jelent mindez.
Kojima arról is beszélt, hogy ugyan nyílt világban kalandozhatunk, de ennek ellenére alapvetően egy lineáris, történetközpontú játék lesz a Death Stranding, és nem túl egyszerű feladat összegyúrni ezt a kettőt. Érzelmes pillanatokból sem lesz hiány, sőt a fejlesztő szerint sírni is fognak miatta az emberek. A játék egyébként a nem túl távoli jövőben játszódik, és egy olyan dolgot mutat be, ami akár a valóságban is bekövetkezhet.
Norman Reedus is megszólalt a téma kapcsán, és elmondta, hogy a Death Stranding teljesen más lesz, mint az általa eddig kipróbált videojátékok. A színész amúgy már nagyon korán beszállt a projektbe, hiszen az elsők között volt, akit Kojima felkeresett a Konamitól való kilépése után. A játék gyakorlatilag még csak a fejlesztő fejében létezett, de Reedus szinte azonnal rábólintott a szerepre, miután meghallgatta, miről szól a kaland.
Szerintetek milyen rejtélyes témáról szólhat majd a Death Stranding?