Hirdetés

Ilyen lenne a Dead Space izometrikus nézetben

|

A The Brotherhood nevű csapat már több legendás játék izometrikus változatát megálmodta, most a Visceral ikonikus horrorján volt a sor.

Hirdetés

Az izometrikus nézet manapság talán már nem olyan népszerű, mint a Diablo vagy a Fallout szériák felemelkedésének idejében; a AAA stúdiók általában inkább a TPS vagy FPS megjelenítés mellett döntenek, hiszen így sokkal több részletét mutathatják meg egy adott világnak, ezért napjainkban jellemzően indie fejlesztők használják ezt a perspektívát. Egy kis csapat azonban játékfejlesztés mellet azon dolgozik, hogy a legnagyobb kasszasikereket megszemlélhessük madártávlatból is.

Hirdetés

A The Brotherhood lelkes kódolói azzal a motorral álmodják újra a klasszikus videojátékfranchise-ok egy-egy helyszínét vagy jelenetét, mely a nemrég megjelent Beautiful Desolation (hamarosan jön a teszt) és a STASIS alatt is ketyeg. Ők korábban már a Fallout 4-et is megbuherálták, hogy az a széria gyökereihez visszatérve, izometrikus nézetet villantson.

Noha szemmel láthatóan screenshotokról beszélünk, sajnos ezek a változatok nem elérhetők az egyszeri játékosok számára, hogy mi is szétnézzünk a pályákon egy teljesen új nézőpontból. Ennek ellenére érdemes ellátogatni a srácok Imgur-oldalára, mivel olyan címeket  láthattok átalakítva, mint a Dead Space, a Doom, a Mass Effect és a The Legend of Zelda. Ebben a galériában ti is megnézhettek párat:

Ti melyik címet játszanátok végig izometrikus nézetben is?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)