Az Electronic Arts paradigmaváltásának ikonjaként a Dead Space elvarázsolta a játéksajtót, és több, mint egymillió játékost is. Való igaz, hogy az üdvösséghez ennyi még nem feltétlenül elegendő, ám egy új IP-től (szellemi termék) ez nem rossz teljesítmény.
A klausztrofób űrhorrort fejlesztő EA Redwood Shores jelenleg Visceral Games néven kalapálja a Dead Space: Extraction címen futó, Wii exkluzív előzményt, továbbá a PC-t elkerülő Dante's Inferno-t. Nos, az említett csapat elsőszámú vezetője, Glen Schofield (gyakorlatilag ő volt a Dead Space projekt motorja), és Michael Condry COO belső információk szerint otthagyta korábbi munkaadóját.
Mindketten az Activison új, a San Francisco-i öböl környékén létesítendő stúdiójában hasznosíthatják tehetségüket. Arról egyelőre nem tudni, mi lesz az új stúdió neve, illetve milyen játékokkal foglalkoznának, de a hírben szereplő két személy munkásságát ismerve nem túl valószínű, hogy a családbarát casual vonalon indulnának el.