Az Electronic Arts paradigmaváltásának ikonjaként a Dead Space elvarázsolta a játéksajtót, és több, mint egymillió játékost is. Való igaz, hogy az üdvösséghez ennyi még nem feltétlenül elegendÅ‘, ám egy új IP-tÅ‘l (szellemi termék) ez nem rossz teljesÃtmény.
A klausztrofób űrhorrort fejlesztÅ‘ EA Redwood Shores jelenleg Visceral Games néven kalapálja a Dead Space: Extraction cÃmen futó, Wii exkluzÃv elÅ‘zményt, továbbá a PC-t elkerülÅ‘ Dante's Inferno-t. Nos, az emlÃtett csapat elsÅ‘számú vezetÅ‘je, Glen Schofield (gyakorlatilag Å‘ volt a Dead Space projekt motorja), és Michael Condry COO belsÅ‘ információk szerint otthagyta korábbi munkaadóját.
Mindketten az Activison új, a San Francisco-i öböl környékén létesÃtendÅ‘ stúdiójában hasznosÃthatják tehetségüket. Arról egyelÅ‘re nem tudni, mi lesz az új stúdió neve, illetve milyen játékokkal foglalkoznának, de a hÃrben szereplÅ‘ két személy munkásságát ismerve nem túl valószÃnű, hogy a családbarát casual vonalon indulnának el.