Hirdetés

Szavazz: vajon jó az, ha egy játék nehéz?

|

Néhány játék nehézségével tűnik ki a tömegből, de vannak, amik másképp is fel tudnák magukra hívni a figyelmet. Vajon a Dark Soulst ugyanúgy élveznénk, ha lenne egy alacsonyabb nehézségi szint?

Hirdetés

A Cuphead az utóbbi évek egyik legegyedibb játéka, amiben a látványvilág érdekesebb és különlegesebb, mint a játékmenet, mégis inkább nagy kihívást nyújtó bossharcairól beszélnek a legtöbben.

Hirdetés

A From Software játékai hirhedtek arról, hogy csak a legkitartóbb játékosok tudják teljesíteni őket, viszont a Dark Soulsokat nem is a sztori miatt érdemes kipróbálni. Egyértelműen a játékmenet adja az élményt, kétséges, hogy ha a játékok megbocsátóbbak lennének, az átlag játékosokat le tudnák-e kötni. 

A Cupheadnél másképp merül fel a nehézség problémája: sokak figyelmét felkeltette, sokan akarnak vele játszani hangulata miatt, de szórakozásuknak gátat szabhat, hogy a bossharcok átlagon felüli ügyességet és odafigyelést igényelnek. Egyértelműen nem az alkalmi játékosoknak való, pedig a feeling miatt nekik is érdekes lehet, és nehézségi szintek nélkül a Studio MDHR elzárja a játékot egy potenciális közönség elől, inkább egy szűkebb, kihívást kereső rétegnek tolja oda.

Néhányan úgy gondolják, hogy aki nem a kihívás miatt játszik, az ne is játsszon, akinek nem tetszik, hogy valami nehéz, ne picsogjon, hanem tanuljon meg játszani.

Ti mit gondoltok, a Cuphead esetében például mi lenne a legjobb? Az, hogy ha valaki túl nehéznek találná, letekerhetné a nehézségi szintet, vagy ha aki játszani akar vele, az jobban tenné, ha megtanulna játszani? Mondjátok el kommentben. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)