A Cuphead az utóbbi évek egyik legegyedibb játéka, amiben a látványvilág érdekesebb és különlegesebb, mint a játékmenet, mégis inkább nagy kihívást nyújtó bossharcairól beszélnek a legtöbben.
A From Software játékai hirhedtek arról, hogy csak a legkitartóbb játékosok tudják teljesíteni őket, viszont a Dark Soulsokat nem is a sztori miatt érdemes kipróbálni. Egyértelműen a játékmenet adja az élményt, kétséges, hogy ha a játékok megbocsátóbbak lennének, az átlag játékosokat le tudnák-e kötni.
A Cupheadnél másképp merül fel a nehézség problémája: sokak figyelmét felkeltette, sokan akarnak vele játszani hangulata miatt, de szórakozásuknak gátat szabhat, hogy a bossharcok átlagon felüli ügyességet és odafigyelést igényelnek. Egyértelműen nem az alkalmi játékosoknak való, pedig a feeling miatt nekik is érdekes lehet, és nehézségi szintek nélkül a Studio MDHR elzárja a játékot egy potenciális közönség elől, inkább egy szűkebb, kihívást kereső rétegnek tolja oda.
Néhányan úgy gondolják, hogy aki nem a kihívás miatt játszik, az ne is játsszon, akinek nem tetszik, hogy valami nehéz, ne picsogjon, hanem tanuljon meg játszani.
Ti mit gondoltok, a Cuphead esetében például mi lenne a legjobb? Az, hogy ha valaki túl nehéznek találná, letekerhetné a nehézségi szintet, vagy ha aki játszani akar vele, az jobban tenné, ha megtanulna játszani? Mondjátok el kommentben.