Hirdetés

A God of War rendezője szerint sem kell félni a Cyberpunk 2077 konzolos változataitól

|

Miközben a CD Projekt igyekszik megnyugtatni a kedélyeket, váratlan helyről kapott segítséget.

Hirdetés

Nem múlhat el hét anélkül, hogy valamilyen apropóból a CD Projekt Red következő játékára irányuljon a sajtó figyelme. Legutóbb olyan találgatások kaptak szárnyra, amelyek a Cyberpunk 2077 halasztás mögött a konzolváltozatokkal összefüggő problémákat véltek felfedezni. Egészen pontosan az optimalizálás nehézségeit emelték ki, mert míg a PS4 Pro és az Xbox One X képes elhitetni velünk, hogy elfogadható minőségben tudja majd futtatni a játékot, addig a sima PlayStation 4, és még a nála is gyengébb Xbox One kapcsán már hajlamos kételkedni az ember.

Hirdetés

Mivel tömegek bevásárlólistájának előkelő helyén szereplő játékról van szó, cseppet sem meglepő, hogy pillanatok alatt körbefutotta a földgolyóbist a hír. De mielőtt a CD Projekttől bárki reagálhatott volna, közbelépett egy másik játékfejlesztő, akire oda szoktak figyelni. Cory Barlog, a God of War rendezője Twitteren vette védelmébe a Cyberpunk 2077-et, rámutatva arra, hogy egészen az utolsó pillanatig a legtöbb játék ronda, optimalizálatlan, ragasztószalaggal egyben tartott tákolmány.

Feltehetően a CD Projekt is képes lett volna elhárítani a PR-katasztrófát (annyira nem is volt vészes a helyzet), de mindig jól jön egy tiszteletben álló szakmabeli segítsége. A hivatalos fórumon a következőképpen reagált a cég munkatársa.

Cory Barlog fején találta a szöget. Naná, hogy optimalizálunk Xbox One-ra, PlayStationre és PC-re, mert ez olyasmi, ami a fejlesztés utolsó fázisára marad. Míg a játék készül, rengeteg eleme optimalizálatlan abból az egyszerű okból, hogy állandóan változnak a dolgok, míg nincsenek befejezve. Tehát az olyan leegyszerűsítő válaszok, mint hogy "X miatt halasztják el a játékot" nagyszerű táptalajaként szolgálhatnak egy pletykának, de igazságtartalmuk csekélyke. Mindig számos ok áll a háttérben. Közöttük például a bugok kigyomlálása, hogy a lehető legjobban csiszolt állapotban jelenhessen meg a játék. Nincs semmilyen hátsó szándék, titkos összeesküvés, csak azon dolgozunk, hogy jobbá tegyük a játékot.

Még ha a hivatalos álláspont nem is cáfolja teljes mértékben a pletykákat, aligha vehetjük zokon, ha a csúszás következtében jobb és kiforrottabb játékot kapunk kézhez. Mellesleg akkor már kényelmes közelségben lesznek az újgenerációs konzolok is, tehát bármennyire is tagadják a fejlesztők, élek a gyanúperrel, hogy nem kell majd sokat várnunk a PS5-ös és Xbox Series X-es verziókra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)