A CD Projekt RED már többször is nyilatkozott arról, hogy következő projektjük, a Cyberpunk 2077 miért nem egy a Witcherhez hasonló TPS-kaland lesz, miért belső nézetes: mert szeretnék, hogy a játékosok ténylegesen úgy érezzék, hogy annak a karakternek a testében vannak, akit irányítanak. Ez a válasz azonban nem mindenkinek volt elég.
Néhány rajongó ugyanis aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy bár a játékba temérdek lehetőséggel kecsegtető testreszabási rendszert terveznek, ezekből a belső nézet miatt semmit sem fognak megtapasztalni a játékosok, így pedig felesleges lesz időt pocsékolni rá. A csapat nevében a Cyberpunk 2077 küldetésekért felelős dizájnere, Patrick Mills nyilatkozott erről:
"Nos, ez egy RPG. Sokkal inkább RPG, mint egy lövölde. Arról szól, hogy készítesz egy karaktert, amit a sajátodévá teszel, elkezdesz élni a világában és nem csak az ő, hanem a saját szemszögedből is mérlegeled a döntéseidet. A The Witcherben ott volt veled Geralt és Geraltnak megvolt a maga múltja. Több évtizednyi könyv, játék, képregény és még tévés sorozat is, amiből most is jön egy új. Az arról szólt, hogy az ő történetén keresztül igazgasd az útját. Most azt szeretnénk, ha ez a te történeted lenne. Ehhez elengedhetetlen, hogy belső nézetből éld át az élményt."
A stúdió tehát érezhetően tudja, hogy mit akar, minden meghozott döntésre jó okuk van. Egyébként pedig az átvezetőkben nyilván megjelenik majd a karakterünk, úgyhogy bőven gyönyörködhetünk majd benne.
Ti mit gondoltok az imént elhangzottakról?