Hirdetés

Csodásnak tűnt, de nagyrészt lopott anyagból állt az Unreal Engine 5-ös San Andreas bemutató

|

Néhány erőszakos szűrővel és szokatlan kameraállással operált az a videó, ami állítása szerint a GTA: San Andreas UE5-ös újragondolását mutatta be.

Hirdetés

Azt már több rajongói projekt is bebizonyította, hogy az Unreal Engine 5 elképesztő látványra képes, annak ellenére, hogy alig néhány hónapja fér hozzá a közösség. A motor olyan technológiákat ad a fejlesztők kezébe, amikkel manapság aligha versenyezhet bárki a piacon, ezért egyre több cím vált át az Epic legújabb eszköztárára. Persze vannak, akik csak a jól hangzó név és a kapós kulcsszavak miatt "használják" az Unreal Engine 5-öt.

A napokban írtunk nektek róla, hogy valaki elkészítette a San Andreas-ból ismert Grove Street mását az Unreal Engine 5-ben, valami azonban nem stimmel a videóval.

Hirdetés

A jelenetek közt felváltva láthatunk nappali és éjszakai pillanatokat, amelyek különlegessége, hogy nem mindegyik származik az Unreal Engine 5-ből. A videó leírásában a készítő köszönetet mond a CJ-modellért egy másik kreatívnak, ezek után pedig már az is megkérdőjelezhető, hogy a főhős karakterén kívül egyáltalán származik-e bármi a videó feltöltőjétől.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Először nem volt egyértelmű, de többszöri ellenőrzés után már határozottan kijelenthető, hogy a videóban több jelenet is a Battlefield Hardline kampányából származik. A különbség csupán annyi, hogy aki a felvételeket készítette, szabadon mozgatta a kamerát (ezt mod segítségével könnyen lehet), illetve színelte a jeleneteket, hogy azok kevésbé legyenek felismerhetőek.

Így gyúrtak a 2015-ös Hardline-ban:

Ez pedig az állítólagos Unreal Engine 5-ben készült San Andreas újragondolás:

A Hardline-ban így állták utunkat a rosszfiúk:

A "San Andreas-ban" pedig őket láthatjuk, mint bandatagok:

Végül, de nem utolsósorban a háttér is árulkodik:

Ez pedig ugyebár az Unreal Engine 5-ös város:

Ettől függetlenül a nappali jelenetek, pláne ahol a Grove Street jellegzetességeit látjuk, szinte kétségtelenül az Unreal Engine 5 érdemei, de sokkal többnek akart látszani az alkotás, mint ami valójában, ráadásul lopott megoldásokkal. Kár érte.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)