Azt már több rajongói projekt is bebizonyította, hogy az Unreal Engine 5 elképesztő látványra képes, annak ellenére, hogy alig néhány hónapja fér hozzá a közösség. A motor olyan technológiákat ad a fejlesztők kezébe, amikkel manapság aligha versenyezhet bárki a piacon, ezért egyre több cím vált át az Epic legújabb eszköztárára. Persze vannak, akik csak a jól hangzó név és a kapós kulcsszavak miatt "használják" az Unreal Engine 5-öt.
A napokban írtunk nektek róla, hogy valaki elkészítette a San Andreas-ból ismert Grove Street mását az Unreal Engine 5-ben, valami azonban nem stimmel a videóval.
A jelenetek közt felváltva láthatunk nappali és éjszakai pillanatokat, amelyek különlegessége, hogy nem mindegyik származik az Unreal Engine 5-ből. A videó leírásában a készítő köszönetet mond a CJ-modellért egy másik kreatívnak, ezek után pedig már az is megkérdőjelezhető, hogy a főhős karakterén kívül egyáltalán származik-e bármi a videó feltöltőjétől.
Először nem volt egyértelmű, de többszöri ellenőrzés után már határozottan kijelenthető, hogy a videóban több jelenet is a Battlefield Hardline kampányából származik. A különbség csupán annyi, hogy aki a felvételeket készítette, szabadon mozgatta a kamerát (ezt mod segítségével könnyen lehet), illetve színelte a jeleneteket, hogy azok kevésbé legyenek felismerhetőek.
Így gyúrtak a 2015-ös Hardline-ban:
Ez pedig az állítólagos Unreal Engine 5-ben készült San Andreas újragondolás:
A Hardline-ban így állták utunkat a rosszfiúk:
A "San Andreas-ban" pedig őket láthatjuk, mint bandatagok:
Végül, de nem utolsósorban a háttér is árulkodik:
Ez pedig ugyebár az Unreal Engine 5-ös város:
Ettől függetlenül a nappali jelenetek, pláne ahol a Grove Street jellegzetességeit látjuk, szinte kétségtelenül az Unreal Engine 5 érdemei, de sokkal többnek akart látszani az alkotás, mint ami valójában, ráadásul lopott megoldásokkal. Kár érte.