Hirdetés

Crysis - ilyen a játék Oculus Rift szemüveggel

|

Gondoltátok volna a Crysis 2007-es megjelenésekor, hogy egyszer majd pusztán a fejmozgásunkkal irányíthatjuk a játék kameráját?

Hirdetés

Valószínűleg minden játékos eljátszott már a gondolattal, hogy milyen érzés lehetne megkötések nélkül, a saját mozgásukkal irányítani egy-egy játék fő karakterét. Léteznek ugyan alternatív megoldások szinte mindhárom főbb platform esetében, ám a Kickstarter által finanszírozott Oculus Rift olyan élményt nyújthat a felhasználóknak, amit akár virtuális valóságként is jellemezhetnénk.

Az eszköz gyakorlati hasznát először a Half-Life 2-höz készített mod mutatta be, amely lehetővé tette a használója számára, hogy a fejmozgásával irányítsa karakterét. A bemutatott videóban használat közben is láthattuk az eszközt, amint a játékos megpróbálja megsemmisíteni a feje fölött repkedő helikoptert – a kamera mozgását az Oculus Rift információi alapján érzékelte a játék. Ma ugyanaz a személy (Nathan Andrews), aki elkészítette az imént említett Half-Life 2 modot, előállt legújabb művével, ami a Crysis 3 közelmúltban történt megjelenését tekintve igencsak aktuális: a Crysis mod saját bevallása szerint még nem teljes, de már működik, eredményeit meg is mutatta a nagyvilágnak:

Emberünk tovább dolgozik a fenti projekten, de emellett a Crysis Wars és a CryEngine 3 terepen is mozgolódik (akár egy új játék fejlesztésével karöltve, ha valaki szeretne ilyesmibe vágni VR szemüveg támogatásával).

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)