Hirdetés

Crysis 2 - Technológiai áttörés a konzolos fejlesztésben

|

Minden rendszerből megpróbálják kipréselni a maximális teljesítményt és elhódítani a „létező legjobb játéknak” kijáró kitüntetéseket a Crysis 2 fejlesztői.

Hirdetés

A korábbiakban kizárólag személyi számítógépeket támogató CryENGINE grafikus motor legfrissebb verziója Xbox 360 és PlayStation 3 rendszereket támogatva kívánja túllicitálni a jelenleg beszerezhető legjobb játékokat. A június elsején bejelentett Crysis 2 irányába hatalmas követelményeket támasztanak a fejlesztők, valamint a Crytek vezérigazgatója, Cevat Yerli.

Nyilatkozata szerint maximális tökéletességre törekszenek minden támogatott platformon, valamint hozzátette, hogy a Crysis 2 esetében „a létező legjobb játékot” szeretnék kifejleszteni. Ennek megfelelően több mint két esztendőt töltöttek a konzolos technológiák vizsgálatával mielőtt nekiestek volna a folytatás hegesztésének, ugyanis „technológiai áttörést kellett felmutatnunk annak érdekében, hogy teljesíthessük az előzetesen meghatározott minőségi elvárásainkat” – mondta Cevat Yerli.

A vezérigazgató kifejtette, hogy nem a különböző platformok, hanem az Xbox 360, PlayStation 3 és PC rendszerekre megjelent játékok versenyeznek egymással, egyszóval kategóriákon belül, nem pedig összetettben gondolkoznak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)