Kétségbeesetten próbálkozik a Crytek, hogy a Far Cry és a Crysis után végre egyetlen játékos, vagy újságíró se akadjon, aki művét szép, színes, szagos, néhol izgalmas és szórakoztató, ám összességében egyszerű techdemó jelzővel illesse.
Mint korábban olvashattuk, a Half-Life 2-t tekintik követendő példaképnek a Crysis 2 fejlesztői, ám a félreértések elkerülése végett érdemes leszögezni, hogy nem lemásolni óhajtják. A látványon nem múlhat a siker, ahogy a finomított játékmeneten sem (Bővebben olvashattok róla a márciusi GameStar hasábjain.), ellenben a sokat kritizált sztorin rengeteg múlik. Nem véletlen, hogy a Crytek egy igazi profihoz fordult, a brit Richard Morganhez, kinek Takeshi Kovacs trilógiája (Valós Halál, Törött angyalok, Dühöngő fúriák) nem csak sikeres és díjnyertes, hanem a jövőben filmvásznon is megelevenedik. A cyberpunk sztori megfilmesítési jogaiért Joel Silver producer egymillió dollárt fizetett.
Reméljük, hogy az önmagát szenvedélyes játékosnak mondó Richard Morgan megdolgozik a pénzéért, ahogyan a Crytek UK (az egykori Free Radical) is. Ez a stúdió készíti ugyanis a Crysis 2 multiplayer komponensét. Cevat Yerli szerint kerek száz ember igyekszik kihozni a maximumot a többszereplős részből.
Kapcsolódó hír, hogy elkészült a minden bizonnyal végleges dobozkép, ami teljes pompájában megcsodálható galériánkban.