A skinek segítségével már így is irgalmatlan mennyiségű pénzt termel a Valve-nek a Counter-Strike: Global Offensive, ennek ellenére újabb bevételi forrást épített magának a játékba a cég. Ezzel ráadásul felrúgták a játék egyik régi hagyományát is, amit nem igazán akarnak elfogadni a játékosok.
Több évnyi graffitimentesség után hamarosan ismét festhetünk a pályákra, de a Valve erősen korlátozza a lehetőségeinket. A korábbi változatokban ugyanis akár saját képeinket is feltölthettük, hogy graffitiként kedvünkre fújkáljuk a játékban, aminek persze megvoltak a maga hátulütői, ehhez képest most csak a készítők által jóváhagyott minták közül válogathatunk majd. Az új frissítésben bevezetett rendszer viszont elsősorban nem a kreativitásuk korlátozása miatt nem tetszik a rajongóknak, hanem azért, mert az egyes minták fizetős játékbeli tárgyakká változtak a Counter-Strike: Global Offensive-ben.
Az új rendszer azért is különösen idegesítő, mert egy graffitit csupán ötvenszer fújhatunk ki, utána egyszerűen elveszítjük az adott mintát. Ezt követően vagy vásárolhatunk újakat, vagy megvárhatjuk, míg a heti jutalmakból szerzünk egy másikat. Így érthető módon elég nagy a felháborodás annak ellenére, hogy sok rajongó a játék megjelenése óta követelte vissza a CS:Source óta hiányzó feature-t. De a lehúzásszagú fizetési modell mellett a CS:GO játékmenetére is hatással lehet a frissítés, a játékosok ugyanis az elmúlt években a graffitimentes pályák látványát szokták meg.
Így a legkisebb eltérés, amit egy falra fújt minta jelenthet, elsőre egy ellenséges játékosnak tűnhet, ami komoly megtévesztő hatással bírhat a legmagasabb szinten. Korábban voltak direkt a játékosok modelljeit utánozó minták (ahogy fent láthatjátok), amiket persze a Valve nem engedélyez majd, de más képek is zavaróak lehetnek. Ezért sokan már most azt kérik, hogy a graffitik legyenek kikapcsolhatóak legalább a profi versenyeken.
Mit gondoltok, a stúdió így pótolja a skinekkel való szerencsejáték miatt kieső profitot?