A Company of Heroes két évvel ezelőtt végre képes volt új színt vinni a második világháborús RTS-ek lassan posvánnyá silányuló állóvizébe. Az, hogy a látvány minden korább alkotást elhomályosított a témában, csak mellékes apróság. Ugyanígy lényegtelen a rombolható környezet. (Engem akkor főzött puhára a játék, amikor egy folyami átkelőt kellett körmöm szakadtáig védenem, s a végére csak kőtörmelék maradt a városrészből.) A stratégiai pontok elfoglalása révén sokkal pörgősebb lett a játékmenet, mint a riválisoké, s az átélhető élmény is filmszerűbbre sikeredett. Ugyanakkor nagy hiányossága volt az egyetlen, és sajnálatosan rövid kampány, továbbá a választható oldalak hiánya (a multi most nem számít). Ezen hivatott javítani a német és brit kampányokkal felvonulo Opposing Fronts tavaly ősszel.
Mivel a Relic ebben a pillanatban is nyakig merül az űrgárdisták, orkok, eldák és tiranidák konfliktusába (Dawn of War 2), senki sem gondolta volna, hogy belátható időn belül történik valami változás a Company of Heroes életében. Nos, történik...minden rajongó számára örömmel jelenthetem, hogy a Relic (nem bízzák másra a fejlesztést), fél éven belül szállítja a következő standalone expanziót. A Tales of Valor immáron három hadjárattal, új multiplayer játékmódokkal, értelemszerűen újabb egységekkel és térképekkel, no meg a "direct fire fícsör" (hadászatban közvetlen irányzást jelent) bevezetésével kényeztet majd bennünket. További részleteket majd később tesznek közzé.