Régóta várjuk már, hogy "igazi" MMORPG-kben is legyen lehetőség saját kalandok elkészítésére. A szuperhősök ezt is elhozták nekünk!
Hirdetés
Igazán egyedülálló küldetésszerkesztő rendszerrel jelentkezik az NCSoft játéka, a City of Heroes/City of Villains, immáron élesben. A szuperhősös MMORPG eddig is képes volt mást nyújtani, mint versenytársai (ez igaz akkoris ha a nagy siker elkerülte), ha más nem, a karakterszerkesztővel órákig el lehetett lenni, hogy az ember létrehozzon valami jó kis szuperhőst/antihőst a játékban.
Most azonban új korszak következik mind a játék, mind az MMO-k történelmében, ugyanis teljeskörű szolgáltatásként elindult a Mission Architect nevű rendszer, amely segítségével bárki maga hozhat létre saját küldetéseket és ezeket természetesen meg is oszthatja a többi játékossal (a rendszer bejelentéséről korábban magunk is beszámoltunk). Ez azt jelenti, hogy a játékba hihetetlen mennyiségű, a felhasználók által generált tartalom kerülhet majd bele.
A Mission Architect rendszer ingyenes a jelenlegi előfizetőknek - több ezer beállítási lehetőség és egyéb források közül választhat az, aki küldetést akar készíteni - a rendszer segítségével létre lehet hozni a játékban eddig nem szerepelt NPC-ket is akár. Minden egyes account 3 történeti szálat hozhat létre, amelyet minden egyes szerver minden egyes játékosa elérhet a Mission Architect rendszer segítségével. Minden, a felhasználók által létrehozott sztori maximum 5 küldetésből állhat, és maximum huszonőt egyedi elérhető célt tartalmazhat. Természetesen a játékosok maguk megírhatják a megfelelő párbeszédeket a küldetésekhez, így igazi, dinamikus történetmesélést tesz lehetővé a rendszer.
A Mission Architect béta tesztje alatt nem kevesebb, mint ötezer új sztori és 25000 új küldetés született a felhasználók által - ez nem mindennapi tartalmi bővülés, bármilyen MMO-t is veszünk figyelembe!
Természetesen nemcsak elérni és játszani lehet mások misszióival, hanem ezeket értékelni is lehet - a legmagasabb pontszámot elérő sztorik a lista elején láthatóak folyamatosan - akik ezeket írták, in-game jutalmakat kapnak munkájukért. A fejlesztők által kiválasztott legjobb missziók pedig úgynevezett Dev Choice, azaz Fejlesztők Választása jelölést kapnak - aki ilyet hozott létre kap egy bónusz szlotot, hogy újabb missziókat tervezhessen.
0 mp. múlva automatikusan bezárTovább az oldalra »
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)