Valószínűleg mindenkinek ismerős az online szerepjátékokban megszokott körforgás: létrehozunk egy karaktert, elmegyünk kalandozni, aztán ha véletlenül meghalunk, akkor egyszerűen a közelben feltámadunk és kezdhetjük újra a hadakozást. Nos, a Chronicles of Elyria fejlesztői egy kicsit máshogy képzelik ezt a műfajt.
A Soulbound Studios jelenleg a Kickstarteren szeretne összegyűjteni nem kevesebb, mint 900 ezer dollárt az új játékukra, melynek az egyik legérdekesebb feature-je, hogy karakterünk napjai a létrehozásától kezdve meg vannak számlálva.
A fejlesztők szerint egy karakter nagyjából 10-14 valós időben számlálható hónapig él, ami alatt folyamatosan öregszik. Azért változik ez az intervallum, mert ha meghalunk játék közben, az megrövidíti a teljes élethosszt. Ahogy korosodunk, úgy megjelennek a ráncok, az izmok elgyengülnek, felgyülemlik egy kis súlyfelesleg és hasonlók.
Amikor karakterünk meghal, akkor pedig 30 dollárért vehetünk egy Spark of Life nevű csodát, amivel újrakezdhetjük az egészet. Ez azért is van így, mert ezzel a griefelést is vissza szeretnék szorítani: ha megölünk egy másik játékost, akkor vérdíjat tűznek ki a fejünkre, a börtön pedig nagyban megrövidíti az élethosszt, amivel ugye a pénzünk egy része ki is repült az ablakon.
Nektek hogy tetszik az ötlet? Játszanátok olyan MMO-t, ahol előbb-utóbb mindenképp utolér a halál?