Taylor Kurosaki, a Call of Duty: Infinite Warfare narratív vezetője új videóban számolt be arról, hogy ő és csapata miként próbálja a lehető legjobb történetet megalkotni a játékosoknak. Ha pedig erre egy korábban 10 évig a Naughty Dognál dolgozó ember adja a szavát, az egy biztos jelzés lehet arra, hogy az Infinity Ward megtette az első lépéseket a jó irányba.
Az egyik legjobb dolog, ami a sorozattal történhetett - Taylor állítása szerint - az az, hogy a mostani rész fejlesztésére 3 év állt rendelkezésre. Ez mind a játékmeneten, mind pedig a történetet látszódni fog: a készítőknek rengeteg ideje volt, hogy a szereplőket megformálják, és azzal, hogy katonai edzéseken vesznek részt maguk is, megpróbálják a legélethűbb csapatot megmintázni a játékban.
A sok időnek, amit a fejlesztésre szántak, megvan az az előnye is, hogy nem kellett minden felvételnek egyszerre elkészülnie - Tayloréknak így bőven volt idejük, hogy próbálkozzanak, tervezzenek, és olyan játékot hozzanak létre, ahol lehetőség szerint a játékosoknak fel se tűnik, hogy mikor csöppennek bele egy átvezetőbe, annyira jól egymásba simul a játékmenet és a felvétel. Ehhez pedig végül több, mint 40 órányi videóból válogathattak.
Hogy milyen lesz a végeredmény, azt csak november 4-én tudhatják meg a PC-s, PlayStation 4-es és Xbox One-os játékosok.