A battle royale játékok egyik legnagyobb problémája, hogy a szerverek egyszerűen képtelenek kiszolgálni a játékosokat, főleg a meccsek korai szakaszában, így ilyenkor sokszor csak a szerencsén múlik, hogy túlélünk-e egy-egy tűzharcot. Durva lag, folyamatos desync és egyéb kellemetlenségek rontják az élményt.
Nincs ez másként az új Call of Duty battle royale módjában sem. Bár a többjátékos módban 60-as tickrate-tel dolgoztak a szerverek, egy elemzés szerint a Blackoutban alig 10 visszacsatolást kapunk a szervertől másodpercenként a meccsek korai szakaszában.
Megmondom őszintén, egyáltalán nem voltak zavaró tényezők, mikor néhány órát streameltük a játékot, és olyanba se nagyon futottam bele, hogy fal mögé érve lőttek volna le, pedig a jelek szerint semmilyen lag kompenzáció nincs, ha rajtad van célkereszt, mindenképp eltalál a golyó, akkor is, ha a rád célzó játékosnak hatalmas a pingje, ami nyilván nem kifejezetten ideális. Remélhetőleg még tudnak ezen finomítani a megjelenésig.