Hirdetés

Call of Duty: Black Ops 4 - a Blackout miatt kellett lebutítani a szervereket?

|

A Black Ops 4 szerverek egész hatékonyan működtek a bétában, de a megjelenésre lecsavartak belőlük, valószínűleg azért, hogy elfedjék a Blackout hiányosságait.

Hirdetés

Én személy szerint továbbra is élvezem az új Call of Duty-t, de az tény, hogy történnek benne furcsaságok, ezek nagy része pedig a nem jól működő szervereknek tudható be.

Hirdetés

A Battle(non)sense csatorna szakemberi most megfejtették, hogy míg a bétában simán hozták a 60Hz-et a multis szerverek, addig a megjelenés után már csak 20Hz-en ketyegnek. Erre minden bizonnyal azért volt szükség, mert a Blackoutban egyszerűen képtelenek ennél többet kihozni a játékból, és nem akarták, hogy észrevehető legyen a különbség.

Ha engem kérdeztek, nem ez a megoldás a problémára, de az Activisionnél bizonyára jobban értenek hozzá.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)