2008 óta használja az Electronic Arts a Frostbite motort, aminek első változata a Battlefield: Bad Companyt hajtotta. Később megpróbálták úgy átalakítani, hogy ne csak belső nézetű lövöldözős játékokban vegyék hasznát, és míg néhány alkalommal jó szolgálatot tett, a BioWare két játékánál, a Mass Effect: Andromedánál és az Anthemnél komoly gondokat okozott.
Egyre inkább úgy tűnik, hogy a továbbiakban nem erőltetik, és ahogy a Respawn Entertainment a Star Wars Jedi: Fallen Ordernél, úgy a BioWare a Mass Effectnél fog Unreal Engine-re váltani.
A csapat olyan programozókat keres, akiknek van tapasztalata az Unreal Engine 4-es és/vagy 5-ös változatával, és szeretnének a következő Mass Effect játékon dolgozni. Azt, hogy a sorozat új része az UE5-öt fogja használni, a bennfentes Jeff Grubb is megerősítette.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!
A Mass Effect: Legendary Edition esetében a csapat maradt az Unreal Engine 3-nál, ami az eredeti játékokat is vitte, mert úgy érezték, az UE4-re váltás alapjaiban változtatná meg a trilógiát. Azt, hogy Frostbite-ot használjanak, a nyilatkozatok alapján számításba sem vették.