Ez a gigász pedig az Activisionnél is jócskán nagyobb, hiszen az Interbrands definíciója alapján a Coca-Cola a legismertebb márkanév az egész világon - a cégnek "alig" 140 ezer alkalmazottja van a világban.
Bobby Kotick azonnal munkához is látott új szerepkörében - kinevezték a Coca-Cola vezetőség-fejlesztő bizottságába is.
"Bobby igazi vállalkozói gondolatiságot hoz magával, emellett igen magas szintű befektetési és finanszírozási ismereteket és digitális tudást hoz a céghez" - nyilatkozta Muhtar Kent, a Coca-Cola első embere.
"Globális márkaismerete és rálátása felbecsülhetetlen értékű ahogy növeljük a saját üzletünket és befektetünk abba, hogy a világ felhasználói fejlettebb digitális kötödést kapjanak a cégünkhöz."
Nemrég szó esett arról, hogy a Blizzard új mmo-jában akár termékelhelyezés is lehet... hmmm?