A klasszikus vitáknál (például AMD vs. Nvidia) is hangosabb mostanság az fps szám, illetve a felbontás kérdése. Ritka cím az, aminek a megjelenése előtt ne adná a tudtunkra a fejlesztő vagy a kiadó, hogy mennyi az annyi. Miért pont a PlayStation 4 exkluzivitását élvező Bloodborne esetében ne hallanánk erről?
A játék producere, Masaaki Yamagiwa nemrég interjút adott egy GameStart nevű eseményen (csodával határos módon ez nem egyenlő a mi GameStartunkkal) és természetesen felmerült az imént említett dilemma is. Yamagiwa szerint még nem szolgálhatnak hivatalos bejelentéssel ezzel kapcsolatban, de valószínűleg a 30 fps lesz a befutó, ugyanis ezt találták a legtökéletesebbnek az akciójátékokhoz. Később hozzátette még, hogy a kezdetektől fogva nem a 60 fps volt a cél, mert a Bloodborne nem fps, hanem akciójáték. Valószínűleg elsőre is értette mindenki, de nem lehet elégszer hangsúlyozni.
A Bloodborne 2015. február hatodikán mutatja meg, hogy mitől döglik a játékos, de persze mindezt kizárólag PlayStation 4-en. Azért nem panaszkodunk, van itt nekünk egy a Dark Souls II-höz készült The Lost Crowns trilógiánk is, szintén a From Software-től, az sem gyengédebb.