Hirdetés

Bloodborne - a 30 fps a cél

|

A From Software a 30 fps-t célozta be a Bloodborne esetében, mert szerintük az akciójátékokhoz ez a legjobb.

Hirdetés

A klasszikus vitáknál (például AMD vs. Nvidia) is hangosabb mostanság az fps szám, illetve a felbontás kérdése. Ritka cím az, aminek a megjelenése előtt ne adná a tudtunkra a fejlesztő vagy a kiadó, hogy mennyi az annyi. Miért pont a PlayStation 4 exkluzivitását élvező Bloodborne esetében ne hallanánk erről?

A játék producere, Masaaki Yamagiwa nemrég interjút adott egy GameStart nevű eseményen (csodával határos módon ez nem egyenlő a mi GameStartunkkal) és természetesen felmerült az imént említett dilemma is. Yamagiwa szerint még nem szolgálhatnak hivatalos bejelentéssel ezzel kapcsolatban, de valószínűleg a 30 fps lesz a befutó, ugyanis ezt találták a legtökéletesebbnek az akciójátékokhoz. Később hozzátette még, hogy a kezdetektől fogva nem a 60 fps volt a cél, mert a Bloodborne nem fps, hanem akciójáték. Valószínűleg elsőre is értette mindenki, de nem lehet elégszer hangsúlyozni.

A Bloodborne 2015. február hatodikán mutatja meg, hogy mitől döglik a játékos, de persze mindezt kizárólag PlayStation 4-en. Azért nem panaszkodunk, van itt nekünk egy a Dark Souls II-höz készült The Lost Crowns trilógiánk is, szintén a From Software-től, az sem gyengédebb.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)