A Silicon Knights 2007 júliusában azért perelte az Epicet, mert szerintük egy hiányos és bugos Xbox 360-as Unreal Engine 3 verziót kaptak tőlük készülő játékukhoz, a Too Human-hez, és azt is az ígért határidőn túl. Az azóta tartó pereskedés legújabb fejleményeként az összes UE3-at használó játékstúdió bírósági idézéseket kapott, melyben felszólítják őket, hogy mutassák be a motor lincenszelésekor született bizalmas szerződésüket. Ezzel - többek között- a következő cégek lettek berántva a perbe: Electronic Arts, 2K Games, Ubisoft, sőt még az Egyesült Államok hadserege is. Marc Rein, az Epic igazgatóhelyettese nyilvánosan elnézést kért azoktól, akiknek "a Silicon Knights ezzel a lépéssel kellemetlenségeket okozott".
Külön érdekessége az ügynek, hogy ha a szerződéseket beadják bizonyítékként, akkor akár nyilvánosan hozzáférhetővé is válhatnak, a bennük található összes bizalmas információval együtt (ezek között értve az engine-ért fizetett árat és egyéb szakmai titkokat).