Hirdetés

Elég hangulatos az Unreal 4 Engine-ben készült Rapture

|

Bár ez még nem a Bioshock hivatalos felújítása, egy rajongó jóvoltából már most megleshetjük, milyen is lenne modern technológiával elkészítve Rapture egyik helyszíne.

Hirdetés

Mivel a 2K még mindig azt játssza, hogy nem tudnak a BioShock: The Collection létezéséről, így még nem láttuk, milyen ráncfelvarráson esett át például az első játék. Egy rajongó viszont megmutatta nekünk a játék egy helyszínét, ahogy ő képzelte el és alkotta újra az Unreal Engine 4 segítségével.

Ross Littlejohn (mennyire menő neve van?), aki eddig saját 3D-s projektjei mellett csak néhány modon és kisebb, gamejamekre készült játékon dolgozott, egyedül készítette el az első BioShock egyik pályarészletét, méghozzá a Medical Pavilion bejáratát. A munka azért is kifejezetten lenyűgöző, mert néhány, az eredeti játékból vett elemen (én a poszterekre gyanakszom) és a növényeken kívül egymaga készítette az összes modellt és textúrát, amiket az alábbi képeken és videón láthattok.

Ti mit szóltok hozzá?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)