Az alábbi videóban látható, hogy vannak még olyan lehetőségek a CryEngine 3-ban, melyet eddig senki nem használt ki. Miközben mindenki a generációváltást várja, kiderül, hogy a jelenlegi lehetőségek mellett is vannak még olyan dolgok a horizonton, melyek újdonságot hozhatnak. a BeamNG csapatának Beam-rendszere valós időben generálja a mozgásokat és a töréseket, így a videóban látható dolgok nem scriptelt vagy előre programozott jelenségek, hanem valós számoláson alapulnak. Nem kell túl nagy fantázia ahhoz, hogy elképzeljük, milyen széles spektrumon lehetne mindezt használni, akár autós, roncsderbis, ralis, repülős, hajós, darus, vagy bármilyen más játékról beszéljünk, ahol törnek és rombolódnak a dolgok. A csapat szerint "ez valós fizika, és minden lehetsége!". Sőt, ha figyelembe vesszük, hogy még nagyon az elején járnak a fejlesztésnek, akkor főleg van okunk szurkolni nekik.