Nagyjából a játék megjelenése óta sérelmezik néhányan, hogy a DICE rosszul lőtte be a sebzést és az életerőt.
Egy nemrégiben érkezett frissítés tovább növelte a TTK-t (time to kill, szabad fordításban "az öléshez szükséges idő"), amitől sokan úgy érezték, a játék nem jó irányba halad. A DICE egyrészt elnézést kért, hogy nem kommunikálta megfelelően a változást, másrészt elmagyarázta, miért volt szükség rá. A csapat úgy látta, az új játékosoknak túl nehéz dolga van a gyakorlottakkal szemben, mert bár az alacsonyabb TTK-tól pörgősebb lesz a játék, kevesebb teret ad a hibáknak, és így a játékmenetbe való belerázódásnak.
Ideiglenes megoldásként a jövő héttől kezdve minden playlistből lesz egy Core változat, ahol alacsonyabb TTK mellett játszhat, akiknek erre van igénye. Kettéosztani a közösséget soha nem jó, de meglátjuk, mi lesz a folytatásban, és az alap vagy az új playlisteket választják-e többen.