Ian Milham korábban a Battlefield Hardline kreatív rendezőjének pozícióját foglalta el a Visceral Games berkein belül, de ő volt a például a Dead Space sorozat művészeti vezetője is. Most munkahelyet váltott.
Milham ezután már a Crystal Dynamics-nél fog dolgozni, ahol nem kisebb feladatot bíztak rá, mint a Tomb Raider franchise rendezői posztját. Scot Amos, a Crystal Dynamics vezetője természetesen nagyon örül a neves szakember leigazolásának. Ian Milham is boldogságának adott hangot új munkahelye kapcsán:
"Mindig is a kalandjátékok szerelmese voltam. Mikor megnyílt számomra a lehetőség, hogy csatlakozzak a Crystal Dynamics-hez, egyből bele kellett vágnom a dologba. Ez Lara Croft otthona, aki az akció-kaland műfaj egyik legendája és a játékipar egyik bástyája. Már egy ideje csodálom a Crystal munkáját, mivel ők folyamatosan remek narratívával és csodás látványvilággal rendelkező játékokat szállítanak, melyek komplex játékrendszerrel és a játékos választási lehetőségeivel párosodnak. Nagyon izgatott vagyok azzal kapcsolatban, hogy merre tart a stúdió, és türelmetlenül várom, hogy én is a részese lehessek mindennek."
Remélhetőleg mi játékosok is széles mosollyal az arcunkon fogunk visszanézni erre a hírre a legújabb Tomb Raider játék kézhezvétele után. Addig viszont itt lesz a 20. évfordulós ünnepi kiadás, ami már PlayStation 4-re is érkezik október 11-én.