Szinte naponta kapunk újabb javításokat a DICE játékához, aminek egyrészt nagyon örülünk, mert gőzerővel dolgoznak a problémán, másrészt a „miért kellett a játékot piacra dobni úgy, hogy egy kör alatt több a bug, mint a kilőtt golyó?” kérdés miatt éjszakánként nyugtalanul forgolódunk az ágyban.
A mai Battlefield 4 update nem csak kliens, hanem szerver oldali javításokat is tartalmaz, bár ott nem sok dolgot kellett helyrehozni. Alább következik a patch részletes leírása, ezekkel a problémákkal nem találkozunk majd a jövőben:
• Kijavították a problémát, amely a játék fagyásához és az emellé társuló beragadó hanghoz vezetett.
• Az SUAV a jövőben felrobban, ha egy ellenséges katonának ütközik, így nem tudunk majd több katonát is elütni vele.
• Javították a bugot, amely miatt a minigun négyszeres sebzést okozott azokon, akik a Defense spec-et használták.
• Javították az esetenként nem megjelenő csapat szimbólumot, ami gyakran a saját csapattársaink megöléséhez vezetett.
• Javították a bugot, amely miatt a Defuse módban néha a játékosokat Spectator módba dobta a szerver.
• Szintén Defuse mód: javították a hibát, ami miatt nem volt győztese a körnek, amikor lejárt az idő.
• Javították a hibát, ami miatt halál után beragadt a revive képernyő vagy a kill cam.
• Mától nem számolódnak duplán egyes bónuszt adó szalagok.
• Minden játékosnak kötelező NVidia 331.82 vagy annál újabb drivert használni. A régebbi drivereken automatikusan kikapcsolták a DirectX 11.1-et.
• Az eredményjelző előhozása is okozott fagyást a múltban, mostantól erre sem kell számítani.
• Javítottak valamelyest a netcode problémákon is.
Reméljük hasonló csomag érkezik hamarosan a többi platformra is, és rövid időn belül sikerül az összes hibára megoldást találni.