Noha az volt a cél, hogy a Battlefield 1 szebben mutasson a Sony erősebb masináján, mint a sima PlayStation 4-en, a játékosok mégis arra panaszkodtak, hogy a novemberi frissítés telepítése után PS4 Prón gyengébb grafikával és alacsonyabb képkockaszámmal futott a DICE játéka, vagyis az 1.04-es javítás rontott a teljesítményen. A stúdió azóta azzal próbálta nyugtatni a játékosokat, hogy vizsgálják a visszajelzéseket, most viszont van eredmény is.
A DICE egyik munkatársa, Nils Hallberg a hivatalos Battlefield fórumon jelentette be, hogy sikerült megtalálniuk a bugot, ami a felhasználók által jelentett problémákat - a frame rate hullámzását és az elmosódott textúrákat - okozta. A bűnös a dinamikus felbontásban keresendő, ahol a minimum túl magas volt. A fejlesztő megerősítette, hogy:
Van rá megoldásunk minden platformon (kivéve a PC-t, amely nem használ dinamikus felbontást) és tartalmazni fogja a következő patch.
Hallberg a tisztánlátás érdekében hozzátette, hogy az 1.04-es update előtt a játék dinamikus felbontásának nem volt minimális értéke, ezt azzal a frissítéssel adták hozzá, azonban egy számítási hiba miatt túl magasra állították. Ezt fogja megfelelően beállítani a következő tapasz. A fejlesztő végül azzal zárta a témát, hogy a textúrák minősége a megjelenés óta érintetlen. A PS4 Pro tulajok számára megváltást hozó patch a jövő héten érkezhet meg szinte egy időben az ingyenes Giant's Shadow térképpel.