A Larian Studios már a Divinity: Original Sin játékokkal megmutatta, hogy komolyat tud alkotni, ha szerepjátékokról van szó, így örültünk, amikor kiderült, hogy ez a csapat felel a Baldur's Gate harmadik részéért. A bemutatott játékmenet alapján nagyon úgy tűnik, hogy a fejlesztőknél tényleg jó kezekben van a franchise, most azonban bejelentették, hogy a koronavírus miatt kénytelenek lassítani a munkatempón.
A stúdiót vezető Swen Vincke a The New York Timesnak adott interjút, ebben mesélt arról, hogy hogyan érinti a fejlesztést a COVID-19 járvány világszintű terjedése. Elmondása szerint nem állt le a munka, csak kicsit lelassítottak, így most nagyjából 70-80%-os kapacitáson pörögnek.
Ez a lassulás valószínűleg csúszáshoz vezet majd a megjelenés tekintetében, de még amúgy sem kaptunk pontos dátumot erről. Vincke azt viszont kihangsúlyozta, hogy minden halasztás ellenére, még idén összeraknak egy játszható verziót, hogy elrajtolhasson a korai hozzáféréses fázis.