Hirdetés

Az új Starfield-patch teljesíti a játékosok több kívánságát, és már úton vannak a szárazföldi járművek is

|

Végre olyan, régóta hiányolt funkciókat is megkap a Bethesda sci-fi szerepjátéka, amelyekért a megjelenéstől fogva kampányolt a közösség.

Hirdetés

Abszolút jogosan fogalmazódhat meg mindenkiben a kérdés, hogy miért nem voltak ezek már kezdettől fogva elérhetők a Starfieldben, vagy ha már egyszer nélkülük rajtolt el, akkor mégis mi a búbánatért tartott ilyen sokáig pótolni a hiányosságokat. Mindenesetre jobb, hogy azért végül csak meghallgatásra találtak a játékosok által megfogalmazott kritikák, mintha a Bethesda teljesen figyelmen kívül hagyta volna a közösség elvárásait.

A Steamen bétaként elérhető 1.11.33-as frissítés a nehézségi szinttől az inventoryn át a térképekig sok mindent rendbe tesz, de a leghálásabbak az Xbox Series X-et birtokló játékosok lesznek majd, mivel többé nem kell beérniük másodpercenként 30 képkockával a világ legerősebbjeként reklámozott konzolján.

Hirdetés

Aki VRR-kompatibilis tévével vagy monitorral rendelkezik, a patch élesedését követően 30, 40 és 60 fps-es opciót is választhat, vagy akár a lovak közé dobhatja a gyeplőt a felső korlát nélküli képfrissítési ráta mellett döntve. A többiek sem maradnak választási lehetőség nélkül, két megjelenítési mód áll majd a rendelkezésük: az egyik a teljesítményt részesíti előnyben, megcélozva a 60 fpst, a másik pedig a látványt favorizálja (nagyobb felbontás és részletesség, jobb bevilágítás, sűrűbb embertömeg).

Xbox Series S-en játszva ebből semmit sem lehet majd érzékelni, de a generáció gyengébbik Xbox konzolja sem marad ki a többi fejlesztésből. Ezek között kiemelt helyen szerepelnek a navigációt jelentősen megkönnyítő jelölések (nem kell többé memorizálni, hogy melyik kereskedő hol vert tanyát), az első blikkre tényleg használhatónak tűnő várostérképek, valamint a bolygófelszín domborzati viszonyait hűen tükröző új térképek. Hasonlóképpen üdvözlendő, hogy áttekinthetőbbé, könnyebben kezelhetővé válik az inventory, a játékélményt pedig egy sor beállítási lehetőséggel sokkal jobban testre szabhatjuk, mint korábban. Ez vonatkozik a nehézségre is (jön a minden eddiginél durvább extrém fokozat), ami hatással lesz arra, hogy milyen ütemben gyűlnek a tapasztalati pontok.

Ha már szóba került a testreszabás lehetősége, akkor muszáj megemlítenünk, hogy a frissítésnek hála már az űrhajók belsejét is kidekorálhatjuk, éppúgy, ahogy a megvásárolt/megszerzett lakásokét, valamint az általunk létesített helyőrségekét. Akinek pedig hozzám hasonlóan bejött a New Game Plus, az a kaland újrakezdésekor megváltoztatható jellemvonásoknak örülhet.

Szó esett még egy fontos új opcióról, a kikapcsolható párbeszéd-kameráról. Ezt azok a játékosok fogják leginkább értékelni, akik a külső nézetet részesítik előnyben.

Ami pedig a távlati terveket illeti, az ősszel (állítólag szeptemberben) érkező Shattered Space kiegészítővel párhuzamosan új küldetéseken, valamint a Starfield első szárazföldi járművén dolgozik a csapat. A bevágott videórészleten egy holdjáróra emlékeztető járgányt láthatunk. Az sajnos nem derült ki, hogy az említett újdonságok a kiegészítő részét képezik majd, vagy ingyenes frissítés formájában érkeznek, ahogy egyelőre azt sem tudni, hogy mikor lép ki a bétából, és válik elérhetővé úgy PC-n, mint Xboxon az aktuális, 1.11.33-as patch.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)