Az Overwatch csapat szánalmasan belebukott a Titan fejlesztésébe, legalábbis ezt mesélte Jeff Kaplan, az Overwatch dizájnere. A lövöldéért felelős osztag dolgozott anno a Project Titan kódnevű MMO-n is, az viszont sosem jutott el a bejelentő színpadig.
Jeff a GameSpotnak mesélte el, hogy milyen volt "ülni egy ígéretes projekt füstölgő hamvai fölött".
"Volt egy tényleg elképesztő csapatunk, akik a Titan fejlesztésén dolgoztak. Nagyon tehetséges arcokról van szó, de még így is borzasztóan elbuktunk minden elképzelhető módon. Elbaltáztuk, amennyire csak el lehetett. Kétségbeejtő volt."
"Azt hiszem, hogy mindnyájunkban volt egy belső feszengés, ami miatt meg akartuk mutatni, hogy igenis, mi megérdemeljük, hogy a Blizzardnál legyünk. Össze tudunk rakni valamit, amire büszke lehet a cég" - mesélte Jeff.
"Úgy tekintettünk rá, mint az utolsó lehetőségünkre. Sokszor mondtuk, hogy 'annyit érsz, amennyit az utolsó játékod'. Hát az én legutóbbi játékom egy Titan című hatalmas bukás volt. Ekkor kérdeztük meg magunktól azt, hogy mivel bizonyíthatjuk, hogy mi ennél többek vagyunk." Így kezdődött az Overwatch fejlesztése.
A Blizzard lövöldéje májusban érkezik, és akkor kiderül majd, hogy sikerült-e Jefféknek valami igazán menőt odatenni. A béta körüli zsongás alapján mi azt mondanánk, hogy jó úton vannak.