Mint arra már sokszor láthattunk példát, egy játék népszerűségének növeléséhez például hasznos lehet azt Steamen közzétenni - az Escape from Tarkov fejlesztői ezt még nem lépték meg, játékuk saját kliensből indítható. Nem tudjuk, hányan játsszák, de a készítők úgy gondolják, jó lenne neki egy löket, ezért érdekes módszert találtak ki.
A GamesRadar+-nak nyilatkozva Nikita Buyanov, a stúdió vezetője elmondta, arra törekednek, hogy a lehető legtöbb játékos játsszon a Tarkovval, mert szerintük nagyon érdekes játék, és erre úgy akarnak rámutatni, hogy egy tudatosan középszerű shootert is készítenek mellé, ami még ismertebbé tehet teheti a nevét.
"Úgy döntöttünk, csinálunk valami középszerűt, valami mid-core játékot, ami felhívja a figyelmet rá, és több játékost vezet az Escape from Tarkovhoz, többekkel ismerteti azt meg."
- hangzott el Buyanovtól, aki azért hozzátette, a meccsek egyszerűbbek lesznek, de a játékelemek és a mechanikák összetettebbek.
"A játékokat magunknak csináljuk. Így volt ez az EFT-vel, így van ez az Arenával is. Valami olyat akarunk csinálni, ami szerintünk játszható, és ez olyan."
Az Escape from Tarkov Arena valamikor 2024-ben jelenik majd meg PC-re.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!