A felhasználók egy része valószínűleg az ajándék játékokkal azonosítják az Epic Games Store-t (most éppen a Death Strandinget húzhatjátok be), de az Epic Games igyekszik lassan, apránként fejleszteni és kibővíteni a digitális áruházat, hogy az méltó versenytársa legyen a Steamnek.
Erőfeszítései a saját statisztikái alapján működnek: márciusban árulta el a vállalat a 2022-es eredményeit, miszerint már 230 millió regisztrált felhasználója van, a napi aktív játékosok csúcsa 34,3 millió volt és 820 millió dollár folyt be az eladásokból. Az ajándékok mellett a leárazások és a kuponok is sokakat csábíthattak be, most pedig egy újabb módszert vetett be az Epic Games a vásárlók figyelmének felhívására és természetesen a megtartására.
Az új rendszer, az Epic Rewards végtelenül egyszerű: minden vásárlásunk után - legyen ez játék, alkalmazás, kiegészítő, DLC, virtuális valuta (például V-Bucks) vagy előfizetés - kapunk 5% visszatérítést, ami két héttel a tranzakció után fog hozzáadódni a Rewards egyenlegünkhöz.
Nem kell semmit telepíteni, regisztrálni vagy bármit engedélyezni, egyszerűen ha megvesztek valamit, már aktiválódik is számotokra is a program. Az így szerzett pénzt aztán felhasználhatjátok a következő vásárlásnál vagy gyüjtögethetitek is, ráadásul a Reward egyenleg használata nem zárja ki más kedvezmények és kuponok használatát, szóval kombinálhatóak a még jobb ajánlat érdekében.
Az egyenleget azonban nem lehet a végtelenségig megtartani, idővel lejár, ha nem használjuk fel: a jóváírástól számítva pontosan 25 hónapig lehet igénybe venni. Ha maradt bármilyen kérdés az Epic Rewards működésével kapcsolatban, a hivatalos honlapon megtaláljátok rá a választ.