Hirdetés

Az Assassin's Creed: Shadows minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet a felfedezésre

|

A fejlesztők egy blogbejegyzésben meséltek arról, hogy jobban elengedik majd a játékosok kezét.

Hirdetés

2024 nem volt a Ubisoft éve, mivel egyik megjelent játékuk sem váltotta be a hozzájuk fűződő anyagi elvárásokat. Nem titok, hogy a cég nagy reményeket fűz az Assassin's Creed: Shadowshoz, ami ha jó eladásokat produkál, visszaránthatja a céget a szakadék széléről. 

Azt, hogy a franciák tényleg szeretnék megmutatni, hogy van még bennük spiritusz, az is mutatja, hogy már többször elhalasztották a megjelenést, hogy tényleg kicsiszolhassanak a kalandon, amit csak lehet. 

Hirdetés

A Ubisoft most egy hosszú blogbejegyzésben engedett betekintést abba, hogy hogyan is néz majd ki a játék. Az érdekes gameplay videókkal tarkított írás legfőbb hangsúlya a felfedezésen volt, ami a cég szerint ezúttal jóval szabadabb lesz az eddigieknél. 

"Nem szerettük volna nagyon ikonokkal és jelzőkkel vezetni a játékost. Egy olyan nyílt vilagot szeretnénk készíteni, ahol az információ kulcsfontosságú, és az is a jutalmazás egy formája. Egy sinobit játszva ennek van értelme, akinek az a feladata, hogy információkat szerezzen. A Shadowsban meg kell keresned, ki kell érdemelned a tudást, amihez felhasználhatod a kémhálózatodat, a világ NPC-it, vagy csak a saját megfigyelőképességedet. Azt szeretnénk, hogy a játékosk maguk fedezzenek fel minden apró kis titkot, amit elrejtettünk."

- mesélte Charles Benoit, a játék rendezője. 

Ezt kifejezetten izgalmas megközeltés, pláne annak fényében, hogy a korábbi Assassin's Creed játékok térképei lényegében zsúfolásig voltak pakolva ikonokkal, amiktől a játékosoknak egy idő után inkább csömörük lett, mintsem motiválta volna őket.

A bejegyzésben egyéb mechanikákról is szó esik. Például arról, hogy hosszú évek után elköszöntek a sastól, így a megfigyelést ezúttal már hűséges madártársunk nélkül kell megoldanunk, ami végre átalakítja az ellenséges bázisok kitisztítását. Nekünk kell megkeresnünk azokat a magaslatokat, megfigyelőállásokat, ahonnan renedesen felderíthatő a célpont környezete.

Bekerülnek úgynevezett "kakuregák" azzaz óvóhelyek, melyeket minden régióban megtalálhatunk. Ezeken a helyeken feltankolhatjuk kimerült készleteinket, változtathatunk felszerelésünkön és új küldetéseket vehetünk fel. Nem mellékesen gyorsutazási pontként is szolgálnak majd.

A célpontjainkat egy külön menüben láthatjuk majd, ez leginkább a Mirage rendszeréhez lesz hasonló, ahol a legfontosabb ellenlábasainkról kifejezetten sok infó volt elérhető, amik segítettek nekünk a nyomozásban.

Hasznos új rendszer lesz viszont a játékba épített útkereső. A fejlesztők szerint a japán kaland abban más lesz az elődökhöz képest, hogy sok olyan hegy lesz a pályán, amik nem megmászhatók, így jobban tagolják majd a térképet. Itt jöhet jól az útkereső rendszer, ami segít a játékosnak abban, hogy ne fusson bele olyan zsákutcákba, melyekből csak hosszú bolyongással juthat ki.

Ha minden jól megy, akkor nem kell sokat várnunk az Assassin's Creed: Shadows megjelenésére, hiszen március 10-re tervezi a Ubisoft az indulást. Mi szurkolunk, hogy a japán kaland képes legyen olyan vérfrissítést hozni a szériába, amilyet annak idején az Originsnak sikerült.

A GS YouTube csatornája csak rád vár!

Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)