Sonny Bono, a U2 frontembere multinacionális cégekkel közösen hozta létre a RED márkanevet; a vörös színben pompázó, borsos árú termékek eladásából származó extra bevétel bizonyos részét az afrikai országokban az AIDS, malária és tuberkolózis elleni küzdelemre fordítják. A kezdeményezés támogatói örvendetes szemléletváltásról, a kételkedők a "bizonyos rész" meghatározás kapcsán ízléstelen marketingfogásról beszélnek. Oprah Winfrey, az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb televíziós személyisége és az ír világsztár múlt pénteken mindenesetre lelőtte az Apple iPodjának ötödik születésnapja alkalmából esedékes egyik meglepetést, amikor kampányuk során tíz darab piros színű iPod nanóval jelentek meg Chicagóban.
Tovább >>
Az Apple csak nevet a Microsoft Zune lejátszóján
Az iPod ötödik születésnapján az Apple csatlakozott az afrikai betegekért életre hívott RED kampányhoz, és Steve Jobs, a vállalat elnök-vezérigazgatója a Microsoft Zune projektjének leszólását sem hagyhatta ki.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés