Hirdetés

Atlas Fallen - látványos harcokat ígér a Surge-széria fejlesztőinek új akció-RPG-je

|

A Deck 13 ismét bizonyíthatja, hogy remekül ért az élvezetes harcrendszerekhez.

Hirdetés

A német Deck 13 nevét a legtöbben a 2014-es Lords of the Fallenről, valamint a jóval eredetibbre sikerült Surge-ről és Surge 2-ről ismerhetik. Az utóbbiak az ügyesebben összerakott soulslike-ok közé tartoznak, és a nyers nehézség helyett az iszonyú élvezetesre hangolt harcrendszerük emelte ki őket a hasonló próbálkozások sorából.

Ezért is izgalmas a Gamescom Opening Night Live-on bejelentett Atlas Fallen, a csapat új játéka, amely a korábbi tapasztalatokra építkezve egy még magával ragadóbb akcióorgiát ígér.

A fantasy akció-RPG egy kissé a Dűnére hajazó, homok borította világban játszódik, ahol csak romokat találunk a végtelenül hiú istenek mindent elpusztító háborúja után.

Hirdetés

A látszólag élettelen homoktenger viszont ezernyi rémséget rejt, a védtelen civilek pedig csak a hősök közbelépésére számíthatnak, akik a különleges képességeik révén szállnak szembe a szörnyekkel és magukkal az istenekkel is.

A játékot bemutató Jérémy Hartvick, a Deck 13 fejlesztési igazgatója elmondta, hogy az Atlas Fallen tervezésekor igyekeztek valami teljesen újat alkotni a közelharci összecsapásokban szerzett korábbi tapasztalataikra alapozva. Az eredmény egy olyan mechanika lett, amely még a The Surge-szériánál is pörgősebb darálásokat garantál, nagy hangsúllyal az effekteken és az időzítésen.

Az Atlas Fallen harcait a sebesség és a fluiditás határozza meg, a The Surge-ből ismert testrész-rendszert és az implantokat pedig egy új megközelítésben, az RPG-aspektust támogatva hozzák vissza. Hartvick szerint "mindent egy lépéssel előrébb vittek" a fejlett karakterkezelés és a személyre szabható mozgáskészlet irányába, így a saját szájízünk szerint eshetünk majd neki a homokból előtörő dögöknek.

A játék egyik központi eleme a Sand Gliding nevű képesség lesz, ez lényegében a homokon való szörfölést takarja, és az összecsapások során is bevethetjük majd, tovább fokozva a haláltáncok tempóját. Az is a sebességet szolgálja, hogy különálló fegyverek helyett egy átalakulásra képes kesztyűvel indulunk csatába, amely egy szempillantás alatt vehet fel újabb és újabb formákat, nagy fokú rugalmasságot biztosítva a csaták hevében.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A Deck 13 epikus, kombókra épülő dinamikaként jellemzi az Atlas Fallen harcrendszerét, amelyben a kombók halmozásával feltölthető Momentum-sáv hozza el a katarzist, időről-időre lehetőséget biztosítva egy igazán elsöprő csapásra.

"Összefoglalva, azt vizsgáljuk, hogy meddig vihetjük el a sebességen, mozgékonyságon és dinamizmuson alapuló harcrendszert, és hogy ez miként kombinálható egy olyan RPG-világgal, amely rengeteg felfedezést kínál."

- jellemezte Hartvick az Atlas Fallent, amely valamikor 2023-ban fut majd be PC-re, Xbox Series-konzolokra és PlayStation 5-re.

 

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)