Anno a Kotaku szivárogtatta ki, hogy a Unity a francia forradalom idején játszódik, és most szintén ők rántották le a leplet 2015 nagy Assassin's Creedjéről – jövőre jön az Assassin's Creed: Victory!
Legalábbis ezen a kódnéven ismerjük jelenleg a projektet, ami PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re jön valószínűleg jövő ősszel. A helyszín tehát London, méghozzá a viktoriánus kori London, ami azt jelenti, hogy egy kicsit ismét előrébb ugrunk az időben, a 19. századba. A fejlesztést elsősorban a Ubisoft Quebec végzi, ellentétben az előző részeket fejlesztő Ubisoft Montreallal, de persze most is sokan segítenek. A Quebec-i stúdió leginkább DLC-ket készített, nevükhöz fűződik a Tyranny of King Washington és a Freedom Cry is.
A Kotaku emellett megtudta, hogy jövő ősszel ez lesz az egyetlen teljes értékű AC, nem ismétlődik meg az idei Rogue-Unity helyzet, sőt, az előző generációs konzolokat a sorozat teljesen maga mögött hagyja. A srácok mozgás közben is látták a Victoryt, elmondásuk szerint ugyanúgy az Anvil motort használja. A játékban versenyezhetünk szekerekkel, szerencsejátékozhatunk kocsmákban, és abszolút újdonságként bizonyos helyeken szigonnyal lengedezhetünk. Az ellenség most is a templomos rend.
A videóban az asszaszin miközben célpontját kergette, a Charing Cross vasútállomásra is betért, ahol csuklyáját kalapra cserélte. Miután a Bulmer nevű célpontot legyőzte, a Temze fölött áthaladó vonat tetején lenyomott még pár templomost, majd leugrott egy... szénakazalba.
Ennyiből megállapíthatjuk, hogy nemcsak a helyszín, de a játékmenet is sokat változik (nem a szénakazalra kell itt gondolni). Szigony, járművek tetején való harc, gyors álruhaváltás – a 2015-ös AC is izgalmas lesz, és biztos, hogy a Ubisoft tanult a Unity hibájából. Lehet, hogy a hivatalos leleplezésre 2015 elejéig várni kell, de ezek után nem lepődnénk meg, ha jövő héten jönne egy trailer.
Időközben a Ubisoft is reagált, méghozzá így: „Mindig szomorú, amikor belsős anyagok, melyeket nem a közösségnek szántunk, kiszivárognak. És miközben természetesen örülünk az új címeink iránti vágyakozásnak, csalódottak vagyunk, hogy ez a koncepció most már publikus. A Quebec stúdió csapata keményen dolgozott a szóban forgó játékon az elmúlt évben, és izgatottan várjuk, hogy később hivatalosan leleplezzük. Addig az elsődleges célunk a Unity okozta élmény fokozása.”