Tegnap egy hosszabb cikkben már összeszedtük nektek, hogy mit lehet tudni az idén év végén érkező új Assassin's Creed epizódról, a Valhalláról. Ezek alapján bizony a kihagyott egy évet arra használta fel a Ubisoft, hogy rendesen átgyúrja a korábbi részek játékmenetét, ez pedig a szintlépési rendszert sem kímélte, mely merőben eltér majd az elődökétől.
A játék kreatív vezetője, Ashraf Ismail elmondta, hogy a vikinges kalandban szakítanak az Odyssey-ben és az Originsben látott, klasszikus szerepjátékos szintlépéssel, mely megszabja, egy adott páncélt milyen szinten vehetünk föl, vagy egy ellenfelet milyen szinten tudunk eltenni láb alól. Ezúttal a harcos északi néphez nagyon passzoló rendszert dolgoztak ki - egyetlen dolog számít majd: az erő.
"Egy új próbálkozás az RPG elemek és a fejlődés kapcsán, hogy az egész kevésbé a szintekről szól majd, sokkal inkább arról, hogy milyen erősnek érezzük magunkat. A feloldott képességek függvényében erősebb lesz a karakter. Ehhez igazítjuk majd a világ mechanikáit is; ez a játékos ügyességéről szól, és hogy mire megy vele."
- mondta a kreatív vezető. Azzal is kiegészítette, hogy nemcsak a terebélyes képességfán feloldott skilljeink növelik az erőt, de a megszerzett felszerelések is.
Személy szerint örömmel fogadom az újítást, mert az egyik legidegesítőbb szerepjátékos klisének tartom, ha a megszerzett cuccaimat szintkorlátok választják el tőlem, így sokkal érdekesebb módon lehet majd tápolni a karaktert. Legalábbis ebben reménykedem. Nektek mi a véleményetek?