Hirdetés

Assassin's Creed Origins - ezért lesznek nehézségi szintek

|

A játék rendezője, Ashraf Ismail elmondta, hogy nem szeretnének kihagyni senkit az egyiptomi kalandból.

Hirdetés

Ashraf Ismail nyilatkozata szerint az Assassin's Creed Origins egy keményvonalas RPG lesz, aminek megvannak a maga pozitívumai, például hogy a fejlesztőknek több lehetősége van feljebb tekerni a kihívás mértékét. Ettől függetlenül ez még egy sztoriban és felfedezni valóban gazdag cím, és ezt nem akarják elvenni senkitől.

Hirdetés

Sokan fognak játszani az Assassin's Creed következő részével, akiket a sztori és az egyiptomi környezet érdekel majd. Ezek a játékosok nem vágynak kihívásra, az ő kedvükért került be a nehézségi szint beállításának lehetősége.

"Ha te szeretnéd a legdurvább kihívást, akkor ott lesz neked a lehetőség, hogy a legnehezebbre rakd a játékot."

Egyébként ez a beállítás nem egy zárt rendszerben működik, tehát ha valakinek csak egy-egy bossal gyűlik meg a baja, akkor megteheti, hogy csak azokhoz lejjebb vesz a nehézségből.

A "Kell-e a játékokba nehézségiszint-választó?" kérdésről itt értekeztünk kicsit.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)