Áprilisban Chavával együtt teszteltük az Army of Two: The Devil's Cartelt, és bár nem találtuk kimondottan rossznak, azért az mégsem olyan jó, ha egy co-opra épülő játékból pont a co-op elemek hiányoznak.
Az azóta már bezárt Visceral Montreal nem végzett kifogástalan munkát, és ennek főleg az alacsony csapatmorál volt az oka. Julian Beak vezető producerként dolgozott a játékon, de nem a kezdetektől felügyelte a fejlesztést. A Videogamer szerint LinkedIn profilán részletezte, hogy a fejlesztés körülményeiből már jó előre látszott, hogy a végleges termék nem fog minden lehetőséget kihasználni. Nagyon kevés ideje volt megváltozatni mindent, és túl későn sikerült pozitívra fordítani a csapatmorált. A stúdiót februárban, két hónappal a játék megjelenése előtt lőtték le. Beak egyelőre várja, hogy új megbízást kapjon az EA-től, reméljük, abból valami jobb sül ki.